Gezondheid · 01. december 2017
Psoriasis is een zeer vervelende, pijnlijke huidaandoening. Vele mensen schamen zich voor het hebben van deze huidaandoening. Maar wat is psoriasis, en waar komt het vandaan?

Gezondheid · 20. november 2017
Ik mocht Dave O'Brien ontmoeten, de dessert runner. De man die 4 woestijnen heeft getrotseerd.

Beauty · 04. juli 2017
Geen uitgelopen mascara voor jou dit jaar, maar een geweldige oogverblind mooie strand look. Aan je make-up zal het niet liggen als je deze tips toepast.

Gezondheid · 29. mei 2017
Spataderen, wie kent ze niet? De blauw/ paarse dikke kronkelige aders op benen. Lelijk? Afschuwelijk? Pijnlijk? Gevaarlijk? Hoe zit het nu eigenlijk met spataderen. Waar komen ze vandaan? Wat kunnen we tegen spataderen doen? De belangrijkste feiten over spataderen zijn in deze blog samengevat.

Beauty · 06. april 2017
De lente is inmiddels begonnen, de zon is al menig uur tevoorschijn gekomen. Tijd om te smeren! Vaak wordt in het vroege voorjaar de zonnebrandcrème vergeten. Want hoe sterk is dat lentezonnetje nu? En ach, je drinkt maar 1 drankje op het terras. Zonnebrandcrème zit in de lente vaak (nog) niet standaard in onze tas. Maar het risico op verbranden is ook in de lente aanwezig. Verbranden, hoe zit dat? Een zonverbranding is een rode, pijnlijke reactie van de huid wanneer deze te veel...

Beauty · 05. maart 2017
Wenkbrauwen, letterlijk de eyecatchers van ons gezicht. Dun, dik, vol of juist een smal streepje. De vorm van wenkbrauwen is heel persoonlijk en afhankelijk van je gezicht. Toch zijn er een aantal "regels" om goed en verantwoord je wenkbrauwen te epileren. Ik heb ze voor je op een rijtje gezet.